Convençuts que moltes novel·les juvenils tenen el poder d’atraure i resultar significatives també als adults, des de Cruïlla hem decidit crear una col·lecció que inclogui històries la lectura de les quals no estigui condicionada per l’edat del lector.
Camp a través neix amb un esperit ambiciós: el de publicar novel·les atrevides i transgressores, que ens facin riure i plorar, que ens ajudin a entendre el món on vivim, que ens emocionin i que ens canviïn. Metafòricament, històries que ens facin caminar Camp a través… per les nostres terres, i les de més enllà, i en la nostra llengua!
Entre els títols que trobareu n’hi haurà tant d’autors d’aquí, com de fora, amb històries que ens han enganxat i que alhora pensem que mantenen una bona qualitat literària.
Pròximament us revelarem el primer títol de la col·lecció, que arribarà a les llibreries el proper 10 d’octubre.
Ara per ara us avancem el logotip que trobareu a la coberta dels llibres:
I el que trobareu als lloms: CAT (un acrònim poc casual que entronca amb el projecte de l’Editorial Cruïlla):
Atents al blog. Aviat us convidarem a caminar camp a través!
[…] Editorial: Camp a través […]