logo_llibreries

En un escenari com l’actual, marcat per les dificultats econòmiques i de canvis en l’experiència lectora, des de l’editorial Cruïlla volem reivindicar el paper únic i diferent de les llibreries en aquest nou entorn.

És per això que posem en marxa la campanya de comunicacióJollibreries”. Una campanya que pretén posar en relleu el valor que només les llibreries físiques poden aportar en el context del mercat editorial actual, com és l’experiència al punt de venda. Volem animar-vos a vosaltres, els lectors, a visitar les llibreries, que entenem com a espais plens d’històries, per passejar-s’hi, per aturar-s’hi i fer descobriments, per despertar i engrandir l’esperit, per deixar-se emportar per l’atracció dels dissenys de les cobertes més sorprenents, per tocar i remenar llibres, o passar una bona estona amb les diferents activitats que s’hi proposen. D’altra banda, també volem reivindicar-les com a espais amb criteri, amb un ordre i una selecció fruit de la visió del llibreter, que pretén donar una resposta, en forma de llibres, a les inquietuds del seu públic i, fins i tot, sorprendre amb singulars troballes editorials.

Formulem aquesta campanya en primera persona del singular perquè volem que els lectors sigueu també partícips d’aquest missatge d’estima i el pugueu difondre. Per amplificar aquest missatge farem ús tant de recursos online, que podreu compartir, com físics, que podreu trobar en un munt de llibreries.

Estigueu al corrent de totes les novetats de la campanya visitant www.llegircruilla.cat/llibreries, i a Twitter, mitjançant el hashtag #JoLlibreries.

 

Us convidem a visitar les llibreries, i, sobretot, a gaudir-les!